12 november 2009

synd om mig :D




vi åkte till Jysk och johan köpte sig en konstig kudde. men han tyckte den verka bra så det blir nog bra. men vi hann inte med H&M för johan skulle till skroten och hjälpa brorsan med något. så vi åkte hem fort och hängde tvätten i tvättstugan sen blev ja sittande här ett tag. har tänt lite ljus och kollar på tv. ska väl börja med lite mat snart. börjar bli hungri. blir pyttipanna ägg och rödbetor i dag. det är ju gott. i morgon har vi planerat tacos. ännu godare. brukar göra en matlista för 2 veckor. det är så lätt att veta vad man ska göra och speciellt vad man ska handla hem. lätt som en plätt.



i morgon ska vi åka till falköping. jag mamma, johans mamma och syster. vi ska till falbygdens ost. johan är ledig imorgon oxå. skulle fiska. fast vet inte om det blir så nu. han kanska ska greja med bilen så den blir klar.
kan medela stolt att vi köpt vårt första paket med blöjor oxå. (lycklig) Hade fått rabattkupong och det är man ju inte sen med att använda. HAHAHA kan oxå passa på att tala om att det blir jobbigar och jobbigare att jobba. magen är ivägen. inte så lätt att komma intill på vissa ställen. om man ska hjälpa till att flytta upp i rullstolar eller så. tur att man har så bra vänner i personalen. skojar om hur "fet" ja är och hur stor röven har blivit på mig. hahah.
älskar att jobba faktiskt. men kommer att gå på havandeskap snart. är inte så lätt längre, att släpa runt på bärd mig själv och bäbisen i magen. sen blir ju bara stärre och större, tyngre och tyngre. plus att (oviktigt vetande egenteligen) brösten växer och blir tyngre för ryggen att bära runt på. men det är ju inte precis en ryggsäck som man kan hänga av sig när man blir trött. men ja klagar inte. bara delar med mig av mina tankar. för ja älskar att vara gravid!
JAG ÄLSKAR ATT VARA GRAVID!!
över och ut

2 kommentarer:

  1. Dina föräldradagar kommer inte räcka länge om du snart ska gå på havandeskap?! för du kan knappast få ut någonting eftersom du bara är timanställd och ledsagare några timmar ibland?

    SvaraRadera