19 november 2009

Magen


Här har ni mig. Ja vill inte tala om ifall jag är en kille eller tjej, men mamma och pappa kallar mig Molgan (Alfons osynliga vän hemmliga molgan) lever ett ganska skönt liv. får mat genom mamma, sover och sparkar och viftar med armarna, gör många kullerbyttor och lyssnar på amma när hon sjunger och pratar.


HAHA. skoja lie bara.
sitter här och kollar runt lite samtidigt som ja glor på tv. skulle jobbat idag men det blev inte så, så ja tar det i morgon istället. i alla fall här är ju den senadte bilden på min mage. ja vet inte om det bara är ja men det känns inte som att den växer mer nu. känns som om den slutat att växa. vist den är lite ivägen när man ska göra saker men ändå. trodde ja skulle vara JÄTTE stor vid det här laget. men det är ja ju inte. i alla fall så känner ja min inte JÄTTE stor. visst är magen stor men inte så man kan uttrycka sig att den är JÄTTE för det är att ta i. vet inte hur andra ser på mig men, haha ja kanske är snäll mot mig själv när ja tänker så.

har inte ätit frukost än, eller klät på mig så det kanska är dax för det snart. hade tänkt att ja kunde städa lite idag och sätta upp lite nya gardiner. skönt att ha det gjort till 1:a advent. då är det bara att ta frm stakar och stjärnorna sen. ÅÅÅÅ vad ja längtar. det är ju så mysigt med advent och jul.

nää nu blir det frukost. varm obóy och macka. gott.


över och ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar