8 november 2009

söndag

helgen har varit mycket bra. i fredags var brorsan å hans tjej här en lite sväng. sen var det sängen. va inte uppe så länge.


lördag var det torget och efter det fika hos mamma som vanligt :D
sen åkte johan och hjälpte micke på spiken och ja satt hemma hos mamma. vi åt potatissallad kyckling och revben. mycket gott. sen somnade ja lite på soffan. johan kom och vi åkte hem. tog en snabb dusch. så kom alex och monica vi åt pizza och kollade på tv och satt och tjötade om allt. sen halv 11 hade vi en bana på bowlingen. träffade folk från jobbet. haha. nu vet ja vad ni gör när ni bowlar :D
sen gick vi hem och johan och alex ville till vinterbilsracet så ja fick köra dit. men när vi kom fram drog alla. de vara väl rädda att ja skulle vinna allt. HAHA sen åkte vi runt lite och gjorde typ inget. och sen hem och sova. ja kunde inte sova. var lite hungrig så ja tog en macka och la mig sedan kl 02.24


vaknade idag av att johan klappa mig på kinden. åt rostdemackor och obóy. gott. sen en fika hemma hos mamma. grattade pappa. han fick en chans på 50 lakarn av mig (en trisslott)
så var vi där ett litet tag och sen drog vi till spiken och kollade på trollingtävlingen.
GRATTIS team HOOKED/MARRE till segern. en bra farsdag kan man väl säga att ni fick.
sen efter prisutdelning och lite fotografier på vinnarna så åkte ja och johan hem. gjorde lite räksoppa och gott ostbröd. kollade lite på tv och sen gick ja in i duschen och gjorde en skön inpackning på mitt hår med ägg, honung och olivolja. och nu sitter vi här johan och jag och kollar på tv. ska krypa upp och lägga mig tillrätta i johans knä och bara mysa med han.


över och ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar