22 februari 2010

Wilma/mamma

Wilma
Idag har vi varit ute hela familjen på ärenden. först på försäkringskassan med mamma, för att fylla i lite papper. sen handlade vi lite mat till mamma och pappa. för om dom inte äter får ju jag ingen mat heller. i alla fall mamma. men pappa måste ju oxå få mat så han orkar med lilla mig.
sen åkte vi till pappas jobb för att lämna in hans papper. och tala om att han ska vara hemma med mig i hela 2 veckor nu.

sen var det min tur. ja skulle till BVC. somnade på vägen dit, sen blev ja väckt och och så tog pappa av mig alla kläderna för att ja skulle vägas men det gillade jag inte. men ja hade gått upp bra i vikt och ska få besök hemma av en tant från BVC på fredag.



Mamma
vart på ärenden idag. fixat och grejat lite hemma. tvättat och gossat med trollungen.
har nyss ätit och nu är det Wilmas tur.



över och ut - Wilma och mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar