11 februari 2010

bästa vännen

hahaha....
idag kommer min "bästa vän" och hälsar på mig. vi har inte träffats på evigheter. ska bli så kul. även om vi inte träffats på lång tid så känns det alltid som om det var i går vi pratades vid. när ja gick i skolan sågs vi ju jätte offta, ja var ju alltid ledig på eftermidagarna och kvällen. sen sluta skolan ja jobba vissa kvällar och sen flytta ja ju och rickard har fullt upp med sitt husbygge. och nu så ska ja ha barn så det blir ja inte lika lätt att bara komma och hämta mig och sen dra iväg och bara åka runt och prata. men i alla fall det ska bli super duper kul att ses igen. han slutade jobba tidigt i dag och är snart på väg hit. ska bli så kul.


inte gjort så mycket idag. har haft en hastighet på 0.2 km/h i dag kan man säga. sov dåligt i natt. oroligt med stickningar och kramper i benen. så ja var lite trött. men har nu piggnat till lite. johan´s mamma ringde i morses när ja var väldigt seg och frågade om ja ville med ut på stan, men ja var väldigt trött. fast det var tur att hon ringde, för då vaknade ja till och insåg hur hungrig ja verkligen var. åt en macka med varm obóy och ett glas vatten till. hahaha... sen har ja bara legat på soffan fram till för typ 15 min sen. då fick ja ju resa mig och fixa till mig lite om Rickard ska komma.


idag ska vi äta fisk. johan ska få fixa det. det är ju hans fisk kan man säga. hahaha.. flundra från norge. så han ska få göra något gott med den så får väl ja koka potatis och ärtor. hahaha...


Sofi vill ha en uppdatering av magen så i kväll slänger ja väl ut en bild. så är du nyfiken får du väl kolla in då.


över och ut

2 kommentarer:

  1. jodå det är bara bra med oss segt att gå hemma bara. Det har sinat rejält med jobben nu

    SvaraRadera