6 februari 2010

Fortfarande inget litet troll.

Molgan är fortfarande bosatt i min lilla stora mage.
Känner sig inte riktigt redo att möta världen ännu. även om mamma och pappa vill det.
Vi väntar så på dig älsklingen lilla.



Men men, kan väl passa på att tala om vad som hänt annars då.
Igår var mamma hos mig och hjälpte mig med städningen (har ju som sagt lite jobbigt med det just nu) sen åkte ja med henne hem lite för att ja inte skulle lägga mig och sova igenom hela dagen och sedan vara uppe hela natten. pantade lite flaskor som vi samlat på oss och handlade lite. sen satt ja och kikade lite på datorn och höll på att somna, sittandes. så jäkla trött var ja efter allt städande och håll igång. så kom johan och hämtade mig. han var oxå jätte trött så han fick sitta vid tvn så tog jag matlagningen och lite utav disken som blev. efter maten fick han diska formen och stekpannan så låg ja på soffan. enda skillnaden där var att ja sten somnade direkt när ja la ner huvudet. som väl en timme eller så. sen vaknade ja, eller johan väkte mig. satt och myste lite sen gick johan och la sig. ja satt uppe lite till sen gick ja och la mig.


mamma ringde idag på morgonen och väkte mig. slängde på mig lite kläder och skulle äta frukost. då var johanså sugen på en baguett från fifflers. så vi åkte och hämtade det, tog med en till brorsan oxå och satte oss i köket hos mamma. mamma och co. gick på stan ja var kvar hemma hos mamma och fixade kaffe tills de kom hem. johan och martin drog till garaget och fixade med ljudet i våran bil. sen när mamma och co. kom hem fikade vi sen drog vi till kristinedal tygaffär. köpte ett nytt tyg till en köksgardin. ljust och fint till våren nu. sen hem till mamma igen väntade på johan, blev trött och la mig i mammas och pappas säng. somnade så klart. sen kom johan och så skulle vi va kvar här tydligen. så nu har vi avnjutit kina mat, chokladmouss, och sen blir det kaffe och något mer gott säkert. hehe..


hoppas på att kunna tvinga ut molgan här snart. ja är ju så nyfiken på vem du är. som ja har skrivit flera gånger. men jag är en tjötig jävel. ja upprepar mycket. om det skulle hjälpa skulle ja kunna tjata ut den lill* i magen. stampa igolvet och skrika som en galning. för nu vill ja träffa dig lilla älsklingen min.


ja ja. får väl ta och gå en promenad i morgon och se om det hjälper. fick ju höra att dammsugning skulle vara bra, men nej då. gjorde ju det igår och det hjälpte ju inte. men men, ja vet att h*n kommer när h*n är redo. men för fasiken bli det någon gång då (förlåt men mamma är lite otålig just nu humöret är inte den rakaste vägen just nu)



över och ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar