13 februari 2010

Lördag

Idag är det lördag då.
Och nej, ingen bebbe ännu.

johan är i garaget och ja är hos mamma (som vanligt, gillar min mamma så mycket att man nästan tror ja flyttat tillbaka ju.) vart i kristinedal och kollat på tyger denna lördagen med. sen en snabb sväng på torget och sen fika här. vi åt chokladbeskvier som jag och mamma bakade igår. (var ju här då med) nu har vi ätit lite fisksoppa som blev över från igår kväll när vi var här och myste lite.

sen blir det hem duscha, fixa håret (vilket är det jobbigaste ja vet just nu, är så tråkigt oxå) för sen ska vi ju pa lite kalas. johan´s mamma fyllde ju år i onsdags.


så nu sitter ja här och lyssnar på musik och läser lite bloggar. såg att Veronica har BF idag. hoppas det kommer snart då. Är faktiskt nästan lika spännande med andras graviditet som med min egen. fast just nu kan ja ju nästan bara fokusera på mig själv, även om ja borde släppa det. men det är inte så lätt. man blir påmind varje sekund av den stora utväxten som har bosatt sig mitt på min kropp. vet att ja antagligen kommer att sakna den sen men just nu vill ja ju bara ha ut den lill* och få bort den klumpiga kulan.

näää nu får ja nog hitta på något annat.


över och ut

1 kommentar:

  1. Åh, mysigt med ännu en gravid-blogg ^^ blir nästan lite nostalgisk haha, fast jag själv var gravid för bara en månad sen...
    hoppas allt är bra med dig och "kulan", hihi!
    kram

    SvaraRadera