8 februari 2010

Glor på tv

sitter just nu och glor på tv. kollar på RAW på kanal5.
ska gå in i en dusch när det är slut.

har inte gjort mycket idag. var med johan´s mamma och fikade hos maria, sen åkte vi och kollade på ö&b efter en snöskyffel. fanns inga. konstigt, det borde ju inte finnas efter som det är väl ingen som vill skotta snö nu. hur änker affärerna. köp in fler då. vill ni inte sälja något eller??

sen hem åt lite lätt lunch, sov lite på soffan. skulle börja med maten, men så kom värkarna och ja låg kvar. johan kommer hem och jag har börjat med att skala potatis, upptäcker då att vi har förlite potatis. så vi åkte och handlade. tog med oss mamma, för hon hade ingen bil hemma. brorsan och pappa var och hämtade martin´s nya bil. sen hem åt mat. äntligen det som jag har väntat på. fiskbullar och mos. johan fick köttbullar.

sen åkte vi hem till mamma johan ville ha lite ny mysik av brorsan och kolla på bilen. så kollade vi på familjn anorlunda. vilket bra program asså. hahaha.. bara älskar familjen från älvdalen. tar allt med en klackspark. helt underbart.

sen kom vi hem kollade lite på CSI och nu sitter ja här.

imorgon hämtar johan´s mamma mig och tar med mig till källby. ska få lite sällskap. känns skönt. slippa vara själv imorgon.


över och ut

1 kommentar:

  1. Synd gumman jag som hade tänkt släpa hit dig idag på lite lunch. En annan dag då. Ha så kul

    SvaraRadera