25 februari 2010

Mamma- är glad


Så här glad är ja just nu. Wilma ligger här med mig i soffan. Hon ligger och gäspar. Fick mat för en liten stund sen. Men bara på ena sidan. Sen somnade hon. Så när jag ätit upp denna skål med fil och jordgubbssylt så ska vi se om hon är mer hungrig. Om hon nu inte hinner att somna för då väntar vi lite till. Glor väl på tvn så länge då.


Är så lycklig över min lilla prinsessa. Vi är nu en liten familj. Mamma pappa och lilla prinsessan. Var lite jobbigt i början, men nu på kvällen har jag mått väldigt bra. Ja gråter fortfarande för inget. Kan sitta i soffan och så bara kommer tårarna när johan tar upp wilma och lägger henne på sitt bröst. Eller kan bli ledsen för att ja inte kan sitta på toa och kissa. Och det är väldigt jobbigt. Att behöva ställa sig i duschen varje gång ja ska kissa. Eller ja jag kan sitta på toan men måste ju ändå gå in i duschen och spola av "råttan" efter varje toa besök. Men wilma är självklart värt allt detta. Ångrar absolut inget. Hon är det finaste vi har!


Pappa är en 87
Mamma är en 89
Och Wilma är våran lilla 10 poängare.



Över och ut - mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar