7 februari 2010

trött på att vänta.

JAAAAAA, JA VET. JA TJÖTAR SOM FAN.....!!!


men ja är trött på att vänta nu. borde kanske sluta tänka på det. men det är inte så lätt. vet ju att BF datumet bara är ett cirka datum men ändå stirrar man sig blind på det. i alla fall ja, när ja gick in i vecka 37 gick det upp för mig att snart kommer det. men inte då. fick vänta ett bra tag till, men hur länge från nu då. hummmm....


idag gick vi upp, åt frukost, sen drog vi till mamma och pappa fick lite fika. blev kvar ett tag och åt rester av kinamaten igår. sen åkte vi iväg. kollade på ett hus i saleby. åkte bara förbi. vi ska inte köpa något men bara för skoj skull. sen åkte vi runt på lite vägar. sen och handla. åkte hem, gjorde chokladpudding, sen somnade ja på soffan en liten stund. johan stekte något kött. föll inte mig i smaken men ja åt lite potatissallad. sen mosade ja i mig lite chokladpudding och grädde så klart. mmmmm gott gott gott..!!!

sitter här nu med lite tända ljus och myser, funderar på om ja ska ta mig lite mer pudding. får väl passa på lite nu. för sen ska ja börja träna lite. inte överdrivet men ska röra mig lite mer än ja gör nu. efter som ja har lite svårt för det. (undra varför) ^^

något kul på burken i kväll då? kanske det. sappa runt lite och fastnade just nu på tv4. wallander Byfånen (oj, aj världen värk nu. släpper nog snart) ska ta mig mer pudding nu.



över och ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar