13 oktober 2009

Tisdag, tvätt, matlagning och tv

Har varit och jobbat lite i dag som alla tisdagar.
kom hem började tvätta lite, kollade på tv plockade lite här hemma.
sen lagade ja mat, johan jobbar över idag oxå så ja åt själv. sparar mat till han så får han äta när han kommer hem.
har tvättat lite utav bebiskläderna. är så mysigt att hänga upp små strumpor och små mössor.


sitter just nu och tänker på hur livet ska gå vidare. är ju bara 113 dagar kvar. är så glad, men lite nervös oxå. men ja vet att vi kommer att klara det jätte fint.

men man kan ju inte låta bli att tänka hur allt ska bli, kommer livet vara som förut. ja tror faktiskt att det kommer det. det går att göra allt det vi gjort förut, det är liksom inget problem. det blir bara problem om man gör det till det.
det som jag är mest orolig för är mina vänner. men ja vet att mina sanna vänner inte kommer att svika mig. men det jag är rädd för är att de inte vill träffa mig för att mitt barn bara skriker och är jobbig. menja hoppas att ja har så bra vänner så att de tar det som det är.


det blir mycket man sitter och tänket på men det ska man ju inte göra det vet ja. men det blir så ändå.

näääää nu ska ja ta en filt och rulla in mig i för här hemma är det kallt nu.



över och ut

2 kommentarer:

  1. haha nej malin, ni kommer aldrig få vara ensamma för alla vänner kommer vilja komma och mysa och vara barnvakt och bara längta tills det är en annans tur :D

    SvaraRadera