27 oktober 2009

Helt sjukt.


Kan inte fatta det.


Idag är det bara 99 dagar kvar till BF.






jag kan nästan inte fatta det själv. är i 26:e veckan av 40 vilket betyder att det är 14 veckor kvar. det är ju helt sjukt. kan inte fatta det själv. snart står ja där med en liten söt människa i mina armar och bara är helt underbart lycklig.
Är lycklig nu oxå självklart för att vara gravid är det underbaraste en människa någonsin kan få uppleva ska ja säga. fast ja har foglossningar som gör så ont att ja bara vill ligga kvar i sängen hela dagarna, fast ja har halsbränna som känns som att halsen brinner upp innifrån, fast ja gungar fram som en anka, går upp i vikt och får stor mage älskar jag att vara gravid. magen petar rakt ut och ja anser mgi inte tjock (som min bror och johan gladeligen påpekar) jag är GRAVID FIN. och nu med en ny fin vinterjacka känner jag min snyggare än förut.
Älskar att vara gravid!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar