11 oktober 2009

Söndag i skövde och saleby

söndag idag då! veckans sista dag. inte så kul, helgen har varit riktigt kul men påfrestane för min klumpigt underbara kropp, och inte minst för min älskling. johan har redan somnat. han la sig tidigt redan halv åtta. förståligt. klandrar inte honom.


gick upp kl 9 idag. johan väckte mig gemon att krypa ner hos mig i sängen och hålla om mig. sedan åt vi en snabb macka till frukost och åkte till saleby. där johan och martin grejade med bilen och övervåningen hela dagen. ja marica och theo åkte till skövde med anita, mamma, mormor och jossan. gick i affärer och fikade.

åkte tillbaka till saleby, fixade med maten, grillad korv med bröd och mos.
hur kan det vara så sjukt gott med grillad korv som är grillad på kolgrill (pga. balkongen är man ju van vid elgrill).
kollade sedan på film och bara tog det lugnt.


sen åkte vi hem, skulle kollat in hos mamma och pappa men de var inte hemma så vi drog hem käkade och sen gick johan och la sig för kvällen. klart att han var trött stackarn. vi var ju hemma sent igår.
först upp kl 03 och åka till ullared. sen när vi kom hem åkte vi på kalas hos morfar blev sentdär oxå eftersom vi var så sega. hamnade i soffan och kom typ inte upp. skulle till götene oxå egenteligen men blev inte så. i alla fall kom vi hem och ja gjorde något med mobilen innan ja somnade så idag när ja vaknade bad ja johan ta bort det hårda under min rygg, och vad låg inte där om mobilen. snacka om trött igår.

sitter uppe ni och kollar på tv. men funderar starkt på att gå och lägga mig men vet inte om ja vill det. för molgan sparkar just nu i magen på lilla mig och det är en sån mysig sak som ja bara vill sitta och njuta av med händerna på magen.
kollar lite på filmen på 3:an

sen blir det bingen




över och ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar