17 november 2010

Mamma- mat hos svärmor

Mamma
nu ligger ja i soffan hos Johans mamma. Vi har käkat lite mat här, köttbullar och potatis. Gott.

Men i alla fall. Tänkte fortsätta på det ja skrev igår. Vet inte riktigt om ja minns rätt för ja var väldigt borta.

Men jag vaknade i alla fall av att någon strök mig snällt på kinden. Underbart mamma är här tänkte ja. Men det var en snäll sköterska som kom med saft och vatten. Sen fick ja vakna till i min takt. Somnade och vaknade flera gånger. Sen ringde min mamma så pratade vi lite. Ja skulle ringa när ja kommit upp på avdelningen. Så strax efter det komm två snälla sköterskor och hämtade mig. De på uppvaket var underbara. Så himmla snälla. De två som hämtade mig var oxå super bra. Somnade igen sen ringde ja johan. Han var på kurs till halv sju. Så skulle de komma och hälsa på mig. Ja somnade igen och sen var de hos mig. Johan, Wilma, mamma, pappa och Martin.

Sen gick de hem och ja fick hjälp att få en ren t-shirt och gå på toa. Sen fick ja kräm och en ostsmörgås. Sen kollade ja på tv men somnade ibland. Sen kom en natt sköterska som hette Åsa och hjälpte mig på toa en gång till. Hon var super snäll och jätte bra.

Nu orkar ja inte mer, plus att johan vill ha sin telefon.

Över och ut- Mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar