29 november 2010

mamma- glömmer av eller hinner inte med

Mamma
hinner nästan inte med detta längre. eller så vill ja inte, för att ja vill spendera all tid med wilma så klart. så nu till det senaste då.

har fått ett köksbord av mamma och pappa. deras gammla i och försig. så vi har gjort iordning det. slipat och vitbetsat det och lackat det. blev hur snyggt som helst. underbart. så nu var det klart inför flytten. har adventspyntat och gjort mysigt.

helgen har spenderats med familj och vänner. igår var det fika hos johans föräldrar, sen middag hos mamma och pappa, fika efter det och en sväng till elgiganten och köpte ny diskmaskin med mamma och pappa. deras har gått sönder. tittade på en julklapp till mig oxå. ja önskar mig en knasig sak av johan. ett strykjärn. inte så kul men något som ja verkligen vill ha. sen åkte vi till johanna och kim. wilma och moa lekte och vi "vuxna" satt och tjöta. så åt vi smörgåstårta. jätte gott.

idag kom min bror hit med ostfrallor från henry´s och vi åt frukost. gott gott. sen kaffe till martin och ja hängde tvätt. nu sover wilma lite. hoppas hon sover ett tag nu för sen ska vi iväg och leka på öppnaförskolan. ska dit och prata med mammorna och wilma får leka lite. jätte kul. har inte varit där på länge. tråkigt för det var verkligen trevligt där.

nää nu vill ja nog inte sitta här med. har annat för mig. ska kolla lite på ikea.se för att ja älskar att drömma mig bort i alla ja vill ha till nya lägenheten.


över och ut- mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar