15 augusti 2010

Wilma- ett halvår 6månader

Wilma
idag så är jag ett halvår. 6månader, och då får jag vara uppe lite längre.
Mamma tror att jag är på väg att få en tand till för ja dregglar så. Men ja vill inte tala om det för ja vill att det ska bli en överraskning.
Vi har tränat på att krypa idag oxå. Ja det gick väl inte så mycket frammåt men ganska. Jag kan åla mig bakåt i alla fall. Men jag stod i alla fall på alla fyra gungade lite med rumpan och så kom ja lite snett frammåt. då blev alla jätte glada så jag antar att ja gjorde rätt då så ja får väl fortsätta göra så.
Fick en fin 6månaders present av mormor oxå, barnkammarboken. Den är jätte bra. Mamma köpte skivan till mig i Ullared när vi var där.


Nu vill mamma att ja ska sova men det vet ja inte om ja vill.


Över och ut- Wilma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar