11 maj 2010

Mamma- förr i tiden

Mamma


Oj oj oj oj oj...!!!!!!!
snacka om plattmage. är ju ett tag sen nu men HJÄLP(!!) vad liten ja var. är ju kanska lite skillnad mot nu. men om ja fick välja så väjer ja hellre att se ut som ja gör nu och ha min älskade familj än att se ut som då och inte ha wilma alls. Ångrar inget!!! men man kan ju se tillbaka och tycka att det vore roligt att få se ut så igen. skulle ju inte vara fel. men man får väl kämpa på så kanske man kan komma dit igen. men just nu vill ja bara leva livet med wilma och johan. orkar inte tokträna just nu. nu är det wilma ja vill vara med och johan så klart. ja finner mig faktiskt i detta. man behöver ju inte lägga på sig mer men man vill ju inte kämpa bort allt och se ut som förut och då är det dax igen. men man måste ju må bra och det gör ja bara ja får vara med min älskade familj. och om någon annan tycker eller säger något annat, HEY vad fan ja har fått det största som kan hända i ett liv, då ändras kroppen. men bara ja är lycklig och mår bra med mig själv så skiter ja i vad alla andra tycker eller hur de ser på mig!!!


Tokigt tänkande!!


över och ut- mamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar