28 mars 2009

kalas

vaknade i morses av att någon väckte mig. johan själv klart. åt lite frukost. 2 st knäckebröd med EN skiva ost. var lite jobbigt att bara at en eftersom ja älskar ost och vill ju ta tre. sen duscha och göra iordning sig inför kalaset.

sen åkte vi till mamma och pratade lite. så blev det ju självklart fika, men ja stod på mig. tog en kopp te och några vindruvor i stället för all fika. sen åkte vi till elgiganten och johan köpte ett hedsett via blå-tand. och ja köpte en mobilväska/fodral jätte fint. två fack ett till mobilen och ett som man kan ha pengar eller annat i. jätte bra.

sen åkte vi vidare till källby och hämtade johans mamma och åkte till blommberg. väl där på kalas kl ett åt vi mat. exotisk planka med gratäng. efter det päron med after ehigt. sen vänta lite och då var det lite fika kakor och kaffe, sedan var det tårta. ja jag tog bara lite jordgubbar och en kopp te till fika. kännde mig jätte nyttig. detta börjar väldigt bra tycker ja.

åkte hem kl halv sju. och sen hndlade vi lite och åkte till mamma å prata lite. stannade bara innanför dörren. skulle bara berätta att vi skulle fira johan en annan dag. sen kom vi hem å ja tog mig lite "mat" en annanas drink :P var jätte gott i början men sen smaka det skit. fick tvinga i mig den sissta halv decilitern. hehe.

nu väntar ja bara på att wallander ska börja. men det är ju ett tag kvar. börjar hal tio tror ja. å det måste man ju titta på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar